De store avisene skriver og skriver om Trump, men når ikke ut til brøkdeler av hans eget publikum

Si hva du vil om den etablerte mediebransjen, men det har ikke manglet kritisk journalistikk mot mannen som i natt ble valgt til ny president i USA. De store avisene har i USA såvel som her hjemme brukt utallige spaltemetere på såvel skandaløse avsløringer som alvorstunge advarsler mot Donald J. Trump. Felles for mange av dem er imidlertid at de bare når ut til en brøkdel av den kommende presidentens egne oppdateringer på Twitter og Facebook. Da New York Times den 24. september offisielt gikk ut og anbefalte sine lesere å stemme på Hillary Clinton, «fundert på en dyp respekt for hennes […]

Fortsette å lese (gratis)

Vi vet det er kjedelig å registrere seg, og vi skulle ønske vi slapp å be deg om å logge deg på! Men som en liten avis med kvalitetsjournalistikk er vi helt avhengig av direkte kontakt med lesere. Vit dette: Vi kommer aldri til å selge kontaktinformasjonen din til andre, og vil bare bruke den til å sende deg nyhetsbrev og informasjon om vår journalistikk, og muligens rette en haug med annonser mot deg i sosiale medier. (Les vår personvernerklæring)

Harald S. Klungtveit
Redaktør

Ved å bruke 1-trinns registrering eller at du oppretter en konto ovenfor, samtykker du til Filter Medias personvernerklæring.