Filter lyd: Bruker millioner på kjøttreklame rettet mot skolebarn

I 2021-strategien for Opplysningskontoret for egg og kjøtt, som Filter Nyheter har fått innsyn i, uttrykker ledelsen tydelig bekymring for at nordmenn begynner å spise mer frukt og grønt.

 

Adgang til hele Filter. Avslutt når som helst

Et abonnement på Filter er en uvurderlig støtte til et uavhengig og seriøst, norsk avisprosjekt.

Digital. Kun kr 70/mnd

Første 30 dager gratis! Ingen bindingstid

  • Tilgang til alle artikler på filternyheter.no
  • Alle nyhetsbrev tilsendt på epost
Begynn å lese

Digital + Magasin. Kun kr 100/mnd

Mest fleksibelt. Ingen bindingstid

  • Tilgang til alle artikler på filternyheter.no
  • Alle nyhetsbrev tilsendt på epost
  • Magasin i postkassa hver måned
Begynn å lese

Digital + Magasin. Kun kr 900/år

Mest for pengene! Ingen bindingstid

  • Tilgang til alle artikler på filternyheter.no
  • Alle nyhetsbrev tilsendt på epost
  • Magasin i postkassa hver måned
Begynn å lese

Ved å bruke 1-trinns registrering eller at du oppretter en konto ovenfor, samtykker du til Filter Medias personvernerklæring.